Caw
Cawlogoweb.jpg

De website van het Caw1, is voor iedereen toegankelijk. Hij draagt het kwaliteitslabel ‘AnySurfer’. Dit is een organisatie die waakt over de toegankelijkheid voor internetgebruikers met motorische en auditieve beperkingen.

Op de site wordt heel goed omschreven waarvoor de organisatie staat. Er zijn een aantal links die verwijzen naar andere instellingen, die je kunnen helpen bij een specifiek probleem. Verder is het ook heel informatief, om te weten waar de organisatie zich mee bezighoud. En hoeveel organisaties er bestaan en waar ze gevestigd zijn in het land. Er is tal van achtergrond informatie aanwezig op de site. Er is ook rekening gehouden met de problematiek, wanneer mensen klachten zouden hebben over de organisatie. Er is dus met veel rekening gehouden.

In de site zijn ook enkele mensen die vertellen over hoe de organisatie hen heeft kunnen helpen in het zoeken naar een oplossing voor hun probleem. Op de site wordt er niet zozeer verwezen naar bronnen.

De auteur, staat niet letterlijk vermeld op de site, weet duidelijk waarover hij het heeft. Er wordt op een correcte manier informatie weergegeven. De site heeft tot doel om mensen met problemen te ondersteunen en aan te zetten om hun probleem aan te pakken. Zonder daarbij als te opdringerig over te komen.